FAQ

Uw vragen met onze antwoorden

Wat zijn de verzendkosten?

  • De verzendkosten* worden berekend op basis van het totale gewicht in kilo’s en/of lengtetoeslag van het transport (langer dan 195 cm incl. verpakkingsmaterialen). De order- en verzendkosten      worden voor uw akkoord aan u getoond tijdens de bestelprocedure. Een normaal pakket inclusief verpakkingsmateriaal met een maximum tot 30 kilogram en een maximale lengte van 195 cm kost € 9,50 exclusief BTW (inclusief verpakkingskosten). De prijs voor een lengte-transport (langer dan 195 cm incl. verpakking) is € 75,00 exclusief de btw en inclusief verpakkingskosten. De prijs voor een pakket boven de 30 kilo is € 80,00 exclusief btw en inclusief verpakkingskosten.
    * M.u.v. de Waddeneilanden en landen anders dan Nederland. Indien u hier woont kunt u het beste een mail sturen voor de exacte kosten.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

  • Natuurlijk is dit mogelijk. U dient alleen van te voren uw tijdstip door te geven wanneer u dit wilt halen. U krijgt dan een mail ter bevestiging.

Wat zijn kleine order kosten?

  • De kleine order kosten berekenen wij om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de administratieve verwerking van uw order*. Dit doen wij alleen als de totale waarde van de goederen van uw order onder een € 150,00 netto goederenbedrag blijven.  Wanneer uw bestelling boven deze €150,00 uit komt, vervallen de kleine order kosten automatisch.
    Het bedrag van de kleine orderkosten is €12,50.
    *De kleine orderkosten zijn per order/bestelling. Dit houdt in dat als u meerdere kleine bestellingen per dag doet u dus meerdere keren de kleine orderkosten betaald. Aangezien dit allemaal volledig automatisch gaat is dit ook niet terug te draaien!

Ik heb meerdere artikelen met verschillende levertijden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

  • Bij meerdere artikelen met verschillende levertijden moet u er van uit gaan dat de langst durende levertijd leidend is. Uw bestelling wordt altijd als één totaalbestelling verstuurd en niet in deelleveringen. Mocht u dit anders willen kunt u het beste contact met ons opnemen en kunnen wij met u de mogelijkheden bespreken.

Kan ik als particulier in de webshop bestellen?

  • Helaas is dit niet mogelijk. U kunt het beste een mail sturen naar info@almotion.nl met het artikelnummer en uw telefoonnummer. U krijgt dan bericht van ons.

Kan ik een artikel retourneren?

  • In de toelichting op de Europese Richtlijn Consumentenbescherming is opgenomen dat zakelijke klanten (ook kleine zelfstandige) geen herroepingsrecht hebben. Maar natuurlijk willen wij het wel per geval bekijken. U kunt het beste uw retouraanvraag opsturen naar info@almotion.nl met daarin vermeld uw ordernummer, artikelnummer (met aantallen) en de reden waarom u deze wilt retourneren. We bekijken dan uw retouraanvraag en zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van onze bevindingen. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.

 

Staat uw vraag en antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.